دیدار مدیرعامل بیدبلند خلیج فارس با فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

دیدار مدیرعامل بیدبلند خلیج فارس با فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان به مناسبت هفته نیروی انتظامی
هم زمان با هفته نیروی انتظامی محمود امین نژاد مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با حضور در منطقه انتظامی بهبهان ضمن دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان از زحمات و تلاش های شبانه روزی مدافعان و متولیان حوزه امنیت تقدیر به عمل آورد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در این دیدار صمیمانه مدیرعامل شرکت،ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته خاطر نشان کرد مقوله تامین و حفظ امنیت ابعاد و اثرات ویژه ای بر ارکان مختلف جامعه دارد که می بایست برای نیل به این هدف مهم از تمام ظرفیت ها بهره گرفت.
 
امین نژاد در ادامه از تلاش های مجموعه نیروی محترم انتظامی استان و  شهرستان که همواره در کنار مدافعان اقتصاد و تولید در مجموعه عظیم بیدبلند خلیج فارس یاری گر بود اند صمیمانه تقدیر و از درگاه خداوند مهربان آرزوی دوام سلامت،عزت و خدمت رسانی بیشتر را برای عموم نیروهای فداکار انتظامی را مسئلت داشت.
 
در ادامه این دیدار سرهنگ عزیزی فرمانده محترم انتظامی شهرستان بهبهان ضمن عرض خوش آمدگویی به مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس و هیئت همراه خاطر نشان کرد تمام ظرفیت و تلاش مجموعه انتظامی در خدمت امنیت و آرامش احاد مردم است و به همین دلیل نیروهای توانمند و تلاش گر این مجموعه به صورت شبانه روزی نسبت به انجام کامل وظایف محوله متعهد خواهند بود.
 
سرهنگ عزیزی در ادامه گفت:صیانت از و برقراری آرامش در مجموعه های عظیم ملی مانند پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس به عنوان سنگر اقتصادی در شرایط تحریم فراتر از وظیفه سازمانی تعهدی ملی است که به حمد خداوند متعال تعاملات و همکاری های این شرکت با مجموعه انتظامی شهرستان پایداری آرامش و امنیت برای تولید و خلق ارزش را به وجود آورده است.
 
در پایان این دیدار مدیرعامل بیدبلند خلیج فارس با اهدا لوح از زحمات فرمانده انتظامی و عموم همکاران ایشان تقدیر به عمل آورد.
۲۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۵:۰۱
کد خبر : ۸۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.