بیدبلند خلیج فارس پیشرو در کنترل و پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا

دامنه تصمیمات ‌‌و تمهیدات اتخاذ شده خوشبختانه منجر به آن شده که تا کنون هیچ مورد مبتلا به ویروس کرونا در کل مجموعه صنعتی و غیر صنعتی شناسایی نشده است
بیدبلند خلیج فارس پیشرو در کنترل و پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا
با توجه به اهمیت مقابله و پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا ‌‌و نظر به حساسیت موضوع به محض اطلاع از ورود این ویروس به کشور، ستاد هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس متشکل از کلیه مدیران کارفرما و پیمانکاران مجموعه تشکیل و در جهت تمهیدات لازم مصوباتی را جهت اجرایی شدن تصویب کردند.
دامنه تصمیمات ‌‌و تمهیدات اتخاذ شده خوشبختانه منجر به آن شده که تا کنون هیچ مورد مبتلا به ویروس کرونا در کل مجموعه صنعتی و غیر صنعتی شناسایی نشده است. لذا مزید اطلاع کارکنان و عموم مردم شریف منطقه برخی از تمهیدات و اقدامات این شرکت به شرح ذیل به حضور معرفی می گردد:

۱/تست تب سنجی از کلیه کارکنان شاغل در این واحد بزرگ صنعتی در گیت های ورودی به صورت روزانه و مستمر صورت می گیرد.

۲/کلیه دفاتر،کمپ ها و سایر محیط های صنعتی و غیرصنعتی هر ۳ ساعت با مواد خاص ضدعفونی می گردد.

۳/سرویس دهی رستوران تعطیل و خدمات دهی محدود صرفا در پکیج های بهداشتی و یکبار مصرف صورت می گیرد.

۴/کلیه بانوان باردار و مادران دارای فرزند زیر ۶ سال از حضور در محل کار معاف شده اند.

۵/ چهار ساعت از مدت زمان حضور و کارکرد کارکنان کاهش یافته است.

۶/کلیه کارکنان اقماری غیربومی از عزیمت به محل زندگی و یا بازگشت به  پالایشگاه اکیدا منع شده اند.

۷/در طی مدت اخیر بیش از ۳۰۰۰ عدد ماسک مخصوص،۷۰۰ بسته قرص زینک پلاس،۵۰۰ بسته بزرگ ضدعفونی و هزاران عدد دستکش بین کارکنان توزیع شده است.

۸/استفاده کارکنان از کلیه دستگاه های انگشت زنی منع و سیستم های حضور غیاب صرفا توسط تشخیص چهره فعال شده است.

۹/جلسات راهبردی صرفا از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می گردد.

۱۰/کلیه کارکنانی که دارای علائم سرماخوردگی و یا هرگونه بیماری زمینه ای هستند از حضور در سایت پالایشگاهی منع شده اند.

 مزید اطلاع مردم شریف باید به این نکته اشاره شود بنا بر دستور مدیرعامل محترم هیچ گونه تفاوتی در اجرای تمهیدات و اقدامات پیشگیری و مقابله بین نیروهای کارفرما و پیمانکاران مجموعه لحاظ نشده و برای اطمینان از اجرای دقیق موارد پیشگیرانه واحد ایمنی و بهداشت شرکت به صورت مستمر نسبت به نظارت بر حسن اجرای اقدامات حساسیت ویژه ای را در دستور کار قرار داده است.
علاوه بر اقدامات ویژه در راستای عزم و مشارکت عمومی و همچنین تحقق مسئولیت های اجتماعی تعداد ۱۵ هزار عدد ماسک مخصوص جهت استفاده شهروندان در محیط های پر خطر عمومی و مستعد شیوع ویروس کرونا به دانشکده علوم پزشکی بهبهان اهدا گردید. 
همچنین در اقدامی دیگر با دستور مدیرعامل محترم شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به صورت نا محدود و بنا بر نیاز شهرستان ماده ضدعفونی از شرکت های منطقه ماهشهر تامین و در اختیار شهرداری بهبهان قرار گرفت.
در پایان ضمن احترام به دغدغه کارکنان و جامعه محلی به استحضار می رساند تمهیدات ویژه و محیط کاملا ضدعفونی و کنترل شده در این شرکت توانسته ضمن مقابله با شیوع و انتقال ویروس کرونا محیطی امن را برای پیشبرد این پروژه ملی فراهم آورد تا در کنار صیانت از سلامت کارکنان به عنوان اولین اولویت به تکمیل این دستاورد بزرگ ملی در شرایط حساس اقتصادی در دوران تحریم های ظالمانه پرداخته شود.
امیدواریم در آستانه سال نو با عزم و مشارکت  مردم شریف از بحران سخت فعلی عبور کنیم.
به امید آنکه سالی پر از سلامتی و خیر در انتظار مردم شریف ایران اسلامی باشد
۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ۱۷:۳۶
کد خبر : ۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.