با سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیون یورویی بیدبلند خلیج فارس خوراک تولید سوخت سوپرجت را تأمین می‌کند

با سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیون یورویی بیدبلند خلیج فارس خوراک تولید سوخت سوپرجت را تأمین می‌کند
امین نژاد از اجرای پروژه شیرین سازی بوتان پلاس در بیدبلند خلیج فارس می‌گوید:
 
ماده اولیه سوخت سوپر جت به سبد محصولات بیدبلند خلیج فارس افزوده می‌شود/سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیون یورویی برای حفظ محیط زیست و ایجاد ارزش افزوده
 
مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس از اجرای پروژه‌ جدید زیست محیطی، در این مجتمع عظیم خبر داد و گفت: شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیون یورویی ترکیبات گوگردی، محصول راهبردی بوتان پلاس را به مرز صفر نزدیک می‌کند. 
 
به گزارش روابط عمومی بیدبلند خلیج فارس، محمود امین‌نژاد، اجرای پروژه شیرین سازی بوتان پلاس را گامی در راستای صیانت حداکثری از محیط زیست، استفاده حداکثری از ظرفیت محصولات و در نهایت ایجاد زنجیره ارزش مضاعف این شرکت و جلوگیری از خام فروشی این محصول ارزشمند عنوان کرد.
 
وی با تاکید بر اینکه کلیه مراحل طراحی و اجرای این واحد با تکیه بر توان کارشناسان و سازندگان داخلی راهبری شده است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح دوست‌دار محیط زیست، می‌توان نیاز بخشی از مواد اولیه تولید سوخت سوپر جت و صنایع هوایی کشور را تامین کرد. 
امین نژاد تاکید کرد: با آغاز تولید تجاری و فروش این محصول، ضمن جلوگیری از خام فروشی، سالانه ۲۰ میلیون دلار به تولید ناخالص ملی افزوده خواهد شد. 
مدیرعامل بیدبلند خلیج فارس با بیان اینکه پیشرفت پروژه شیرین‌سازی محصول راهبردی بوتان پلاس، از مرز ۷۵ درصد عبور کرده است از بهره‌برداری و تولید تجاری این محصول در خردادماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.
۲۷ تیر ۱۴۰۰ ۱۹:۵۷
کد خبر : ۵۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.