حضور چشم گیر بیدبلند خلیج‌فارس در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل

حضور چشم گیر بیدبلند خلیج‌فارس در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل

هم زمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی،پالایش و پتروپالایش در جزیره کیش شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با امضای ۱۷ تفاهم نامه و قرارداد همکاری به ارزش بیش از ۴ هزار میلیارد تومان پرچم دار حمایت از سازندگان داخلی در این رویداد بزرگ صنعتی بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، طی برگزاری این دوره از نمایشگاه محمود امین‌نژاد مدیرعامل این شرکت در صدر هیئتی از مدیران ارشد و کارشناسان  در برنامه های فشرده امضا تفاهم نامه ها،حضور در نشست های تخصصی و دیدار با مدیران عامل بانک های کشور و نخبگان دانشگاهی در راستای سیاست های راهبردی بیدبلند خلیج  فارس در حوزه حمایت از سازندگان داخلی  را در دستور کار قرار داد.

شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به عنوان پرچم دار حمایت از ساخت داخل در این نمایشگاه با امضای ۱۷ تفاهم نامه و قرارداد همکاری کارشناسی شده در بخش های اجرای پروژه ها و تامین کالا و قطعات با حجمی بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان نقشی پر رنگ و محوری در رونق بخشیدن به این رویداد ایفا کرد.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

نمایشگاه کیش20

 

نمایشگاه کیش15

 
نمایشگاه کیش11

 

نمایشگاه کیش14

 

نمایشگاه کیش12

 

نمایشگاه کیش19
 
نمایشگاه کیش23
نمایشگاه کیش22
نمایشگاه کیش17

 

نمایشگاه کیش13

نمایشگاه کیش9
نمایشگاه کیش8
نمایشگاه کیش6
نمایشگاه کیش5
نمایشگاه کیش4
نمایشگاه کیش2

 

نمایشگاه کیش10

نمایشگاه کیش1

 

نمایشگاه کیش6


نمایشگاه کیش3


 

 

۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۴۶
کد خبر : ۱۸۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.