با حضور مدیرعامل شرکت و مدیر پروژه برگزار شد

نشست درون مجتمعی تببین ابعاد و روند پیشرفت طرح جمع آوری گازهای مشعل منطقه شرق کارون

در این نشست مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به همراه مدیر پروژه طرح جمع آوری گازهای مشعل منطقه شرق کارون زوایای مختلف این پروژه عظیم ملی را برای مدیران و کارشناسان ستادی و عملیاتی تبیین کردند.
نشست درون مجتمعی تببین ابعاد و روند پیشرفت طرح جمع آوری گازهای مشعل منطقه شرق کارون

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس بعد از ظهر امروز دوشنبه با حضور محمود امین نژاد مدیرعامل شرکت و فرهاد رضا نژاد مدیر پروژه طرح جمع آوری گازهای مشعل منطقه شرق کارون در مدت زمان دو ساعت عملکرد دپارتمان های قراردادی،فنی و اجرایی این طرح برای مدیران و کارشناسان واحدهای عملیاتی و ستادی به منظور افزایش آگاهی و ایجاد هم افزایی حداکثری جهت شتاب در  پیش برد این طرح دوست دار محیط زیست ملی تشریح شد.

در این نشست فرهاد رضا نژاد مدیر طرح با بیان اینکه تاکنون با عبور از پیشرفت 30 درصدی طرح، گام های اساسی برای اجرای کامل پروژه ها در قالب 27 پروژه فرعی و 6 پروژه مشترک برداشته شده است این دستاوردها را حاصل کار شبانه روزی تیم های همدل و خستگی ناپذیر عنوان و خاطر نشان کرد با اهتمام و رهنمودهای مدیرعامل مجموعه شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه این طرح عظیم خواهیم بود که علاوه بر صیانت از محیط زیست میزان خوراک ورودی به پالایشگاه افزایش خواهد یافت که در نهایت منجر به افزایش تولید محصولات و خلق ارزش افزوده بیشتر برای کشور و شرکت خواهد شد.

در پایان این نشست محمود امین نژاد مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس ضمن تاکید بر ادامه برگزاری چنین نشست هایی برای سایر پروژه های در دست اقدام خاطر نشان کرد مجموعه بیدلند خلیج فارس به عنوان شرکتی پیشرو و تحول خواه مسیری طولانی و البته ارزش آفرین را در پیش رو دارد و انتظار می رود با ایجاد حساسیت و تلاش های بیشتر گام هایی بلندی برای رسیدن به افق های این تمدن سبز انرژی برداشته شود.

امین نژاد در ادامه گفت:فعالیت و تلاش در بیدبلند خلیج فارس به عنوان دستاوردی ملی فضیلتی ارزشمند برای خدمت به کشور عزیزمان است و همه ارکان و کارکنان این مجموعه با تاسی از ارزش ها و باورهای ملی در این عرصه گام برداشته و همواره موجب اعتلای نام این خانواده بزرگ صنعتی خواهند شد.

مدیرعامل بیدبلند خلیج فارس با اشاره به اینکه همکاری و تعامل با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب  تلاقی دو فرهنگ و تفکر متفاوت مدیریتی و عملیاتی برای تحققی هدفی ملی است، این رویکرد را الگویی شاخص از همکاری موفق بین دو شرکت بخش دولتی و خصوصی کشور عنوان و تاکید کرد تلفیق نگاه های کارشناسی و چابکی در اجرای پروژه ها ثمره این تعاملات ارزشمند است.

امین نژاد در ادامه با اشاره به روند اجرای طرح جمع آوری گازهای مشعل در گستره چهار استان کشور یادآور شد اجرای پروژه در محیط های بیابانی و صعب العبور دارای محدودیت ها و تنگناهای بسیاری است اما با تلاش های صورت گرفته با اجرای این طرح در بازه های زمانی مختلف روند توسعه در این مناطق بیش از پیش مشهود خواهد بود.

مدیرعامل بیدبلند خلیج فارس در پایان این نشست ضمن بیان نکات فنی و تخصصی خواستار پشتیبانی کامل کلیه ارکان شرکت برای تکمیل و راه اندازی این پروژه ها همگام با زمان بندی های معین شد و ضمن تاکید بر هم افزایی حداکثری، از ایجاد تیم های پشتیبان عملیاتی و ستادی در آینده نزدیک خبر داد.

 

گاز 7
گاز 6
گاز 5
گاز 4
گاز 3
گاز 2

۲۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۸:۰۷
کد خبر : ۱۴۷

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.