در راستای ایجاد اشتغال برای زندانیان، خانواده های زندانیان و اقشار آسیب پذیر:

حضور دکتر نبی خیر و کارآفرین موفق کشور در شهرستان بهبهان به دعوت شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی به دعوت مدیر عامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس دکتر علیرضا نبی کارآفرین ، خیر و مدیر عامل بنیاد خیریه دکتر نبی به منظور بررسی راهکارها جهت ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان ، خانواده های زندانیان و اقشار آسیب پذیر در شهرستان بهبهان حضور یافت.
حضور دکتر نبی خیر و کارآفرین موفق کشور در شهرستان بهبهان به دعوت شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در این سفر یک روزه دکتر نبی به همراه محمود امین نژاد مدیر عامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با حضور در نمایشگاه توانمندی های بانوان کارآفرین شهرستان بهبهان از نزدیک در جریان ظرفیت ها و توان بانوان این شهرستان در غرفه های کارآفرینی و اشتغال قرار گرفت.

در ادامه این خیر کارآفرین با حضور در فرمانداری شهرستان بهبهان در نشستی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، دادستان و تعدادی از مسئولین استانی و محلی راهکارهای ایجاد اشتغال پایدار برای اقشار آسیب پذیر بهبهان را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.

در انتهای این نشست مقرر گردید با محوریت شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با ایجاد چند کارگاه، مقدمات اشتغال این قشر از جامعه ایجاد و در گام های بعدی روند توسعه و افزایش ظرفیت این کارگاه ها در دستور کار قرار گیرد.

انتظار می رود با برنامه ریزی های صورت گرفته گامی بلند و ماندگار در عرصه توانمند سازی و ایجاد اشتغال اقشار آسیب پذیر توسط شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس و مجموعه مدیریت شهری و سازمان های مردم نهاد بهبهان برداشته شود.

 

دکتر نبی 6

 

دکتر نبی 3
دکتر نبی 2

دکتر نبی

 

دکتر نبی 1

 

۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۴۴
کد خبر : ۱۴۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.