مدیرعامل بانک تجارت ایران:بیدبلندخلیج فارس شرکتی پیشرو و ارزشمند در صنعت نفت ایران است

هادی اخلاقی مدیر عامل بانک تجارت ایران در صدر هیأتی متشکل از معاونین و مدیران این بانک با حضور در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در جریان توانمندی ها و برنامه های توسعه ای بزرگترین قطب گازی غرب آسیا قرار گرفت.
مدیرعامل بانک تجارت ایران:بیدبلندخلیج فارس شرکتی پیشرو و ارزشمند در صنعت نفت ایران است

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در این بازدید مدیر عامل بانک تجارت ایران ضمن آشنایی با فرآیند دریافت خوراک،تولید محصولات و فروش و صادرات محصولات پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس در جلسه ای کارشناسی در جریان روند اجرای طرح های توسعه و تکمیل زنجیره ارزش این شرکت قرار گرفت.

اخلاقی در این نشست ضمن تاکید بر اثرات مثبت اقدامات بیدبلند خلیج فارس به عنوان حامی و نماد اصلی صیانت از محیط زیست در صنعت نفت و اقتصاد ایران خاطر نشان کرد ابتدا در جایگاه حقیقی به عنوان یک شهروند ایرانی به این طرح ملی افتخار می کنم و امیدوارم با تکمیل زنجیره ارزش محصولات، گامی اساسی و نهایی در خلق ارزش افزوده از منابع و سرمایه های کشور برداشته شود.

مدیرعامل بانک تجارت گفت: توان و پشتکار مثال زدنی تیم اجرایی و مدیریتی این طرح ملی در زمان های ساخت و بهره برداری بی شک بهترین و ارزشمندترین اعتبار برای سیستم بانکی و سرمایه گذاری کشور است و این اعتماد محصول تعهد و تجربه مدیریت مجموعه و کلیه ارکان فعال در این طرح ملی است.

اخلاقی در ادامه خاطر نشان کرد:بانک تجارت به عنوان بانک تخصصی حوزه صنعت نفت و گاز ایران با تمام ظرفیت در راستای پشتیبانی و سرمایه گذاری در حوزه های توسعه ای این طرح ملی آمادگی همکاری و تعامل ویژه را با مجموعه بیدبلند خلیج فارس دارد و به همین منظور تیم های تخصصی و کارشناسی ابن بانک در اولین فرصت نسبت به سرمایه گذاری در پروژه های توسعه ای این شرکت اقدامات لازم را پیگیری خواهند کرد.

 

در ادامه این نشست محمود امین نژاد مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس ضمن تقدیر از همکاری و تعاملات مجموعه بانک تجارت در سالیان اخیر گفت: این بانک همواره از حامیان اصلی و همراه مجموعه بیدبلند خلیج فارس در راستای پیشبرد و تحقق اهداف بوده و خواهد بود.

امین نژاد ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت های موجود سرمایه گذاری در مجموعه بیدبلند خلیج فارس، بانک تجارت در دوره مدیریت جدید نقشی اساسی و محوری برای خلق ارزش افزوده بیشتر در این حوزه داشته باشد و به همین خاطر بسته های سرمایه گذاری در پروژه های تکمیلی و توسعه ای این شرکت در اسرع وقت به بانک تجارت ارسال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در پایان نشست خاطر نشان کرد:مالک اصلی این مجموعه عظیم صنعتی مردم عزیز ایران اسلامی هستند و هر اقدام موثر برای توسعه و خلق ارزش های بیشتر در تولیدات موجب شکوفایی اقتصاد ملی و توسعه منطقه ای خواهد شد.

در ادامه این بازدید با حضور مدیران عامل بانک تجارت و شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس شعبه جدید بانک تجارت با نام تمدن سبز بیدبلند خلیج فارس در مجتمع استقرار شعب بانک ها در این شرکت مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

 

تجارت

تجارت2  

۱۵ آبان ۱۴۰۱ ۱۸:۰۰
کد خبر : ۱۴۲

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.