بیدبلند خلیج فارس موفق به کسب ۶ استاندارد مدیریتی از انگلستان شد

بیدبلند خلیج فارس موفق به کسب ۶ استاندارد مدیریتی از انگلستان شد
 
شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در نخستین سال تولید، موفق به اخذ استانداردهای مدیریتی ایزو ۹۰۰۱.۱۴۰۰۱، ۴۵۰۰۱.۱۰۰۰۲، ۱۰۰۰۴.۲۶۰۰۰
از شرکت DAS انگلستان شد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، محمود امین‌نژاد، مدیرعامل این شرکت در نشست اختتامیه ممیزی خارجی سیستم‌های مدیریتی گفت: ممیزان شرکت DAS انگلستان با انجام دو مرحله ممیزی خارجی و ۳۶ نفر روز ممیزی، تطابق فرآیندها و عملکردهای شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس را با ۶ استاندارد مدیریتی تایید شد. 
وی افزود: گواهینامه‌ها با اعتبار نهادهای ملی اعتباربخشی دو کشور انگلستان و ایران؛ سرویس اعتباربخشی انگلستان (UKAS) و مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران (NACI) صادر شده است. 
مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس تصریح کرد: رمز موفقیت‌های این شرکت پس از توکل به خداوند در برنامه‌ریزی، همدلی، ریسک‌پذیری و کار تیمی مجموعه کارکنان و مدیران است. 
امین‌نژاد ادامه داد: استقرار استانداردهای بین‌المللی در عرصه مدیریتی نشان از توسعه متوازن بیدبلند خلیج فارس در تمامی بخش‌های ستادی و عملیاتی دارد. 
وی، اعتقاد و اعتماد عمیق به توانمندی‌ها و شایستگی‌ها را از دیگر موارد موفقیت در بیدبلند خلیج فارس دانست و تاکید کرد: استقرار سیستم‌های مدیریتی را بدون کمک مشاوران بیرونی و صرفا با تکیه بر توانمندی و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه مدیریتی و کارکنان این شرکت از مصادیق این اعتماد ارزشمند است. 
مدیرعامل شرکت DAS انگلستان نیز در نشست نهایی ممیزی خارجی گفت: با تجربه ۲۸ سال انجام و تدریس ممیزی در کشورها و شرکت‌های مختلف بدون اغراق اعلام می‌نمایم بیدبلند خلیج فارس از پر افتخارترین سازمان‌های تولیدی در بها دادن به استانداردهای مدیریتی است.
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۷:۳۵
کد خبر : ۱۱۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.